Riverfront RV Park

(2) Reviews

$14.28 per night, starting at.

Riverfront RV Park will be alerted immediately and will approve your reservation after checking availability.

to
Save to Favorites


Short Term RV Sites

All sites are full hook up, 50 amp with utilities and electric included.

Options Starting Daily Starting Weekly Starting Monthly
Daily & Weekly Sites $30.00 $150.00 Choose Your Site
Long Term RV Sites

Minimum 28 night stay. Our price for a calendar month is $400. This includes taxes, utilities, and internet.  We have sites available, please call for a monthly reservation.  All sites are 50 amp. 

Options Starting Daily Starting Weekly Starting Monthly
Monthly Sites $14.28 Choose Your Site
Tent Sites

Options Starting Daily Starting Weekly Starting Monthly
Primitive Tent Sites $15.00 Choose Your Site

Security Deposit

For monthly rentals, you are expected to put down a $100 refundable security deposit.

Pet Policy

No aggressive breeds. We have a 2 pet maximum per site. However, we encourage you to call if you need an exception to be made.

Maximum Number of People per Site

We have a 5 person limit per site. However, we encourage you to call if you need an exception to be made.







410 Paisano Dr., George West, TX, 78022

Click to open the map


Overall Rating: 2.0


Pam Kinnan

3.0
It was inexpensive and quiet -two best things about the RV Park. It needs some maintenance -could not see the river for the tall grass, no fishing pier, and could use some more gravel for the parking sites. It rained and the gravel sunk into the mud. Did see an explanation for the lack of maintenance and understand.

Campground Response

Hi Pam, thanks for your review! We are diligently working to take care of the tall grass and spread more material and grade the roads when things pick up. you must not have walked to the north end of the park, as that is where the fishing pier is located. Will do our best to make your stay more enjoyable next time. Cheers!


Stephanie Wanat

1.0
Loud cursing female from one of the “reserved” spots. Sheriff deputies visiting sites on Sunday morning. Ant infestation at our site. Horrific mosquitos. Loose pets tearing into trash bags. Tall grass around sites.

Campground Response

Hi Stephanie, I'm so sorry you had a bad experience. Our manager has moved back to his home town temporarily, due to Covid, and has not been available to do the regular maintenance on the property. Furthermore, every now and then we have guests who get out of control on holiday weekends. I've refunded your money and hope you give us another chance in the future. Cheers!