Coleville/Walker KOA

(2) Reviews


110437 US Highway 395, Coleville, CA, 96107

Are you looking for a big rig friendly campground in Coleville, CA? Then Coleville/Walker KOA located on 110437 US Highway 395 might be the place for you. The site includes WiFi, electricity; and can host activities like Biking, volleyball, hiking, off-roading/atv, and swimming outdoors.

Last Updated: 10/16/2021


50 Amps

Big Rig Friendly

Cable Hookups

Propane Refilling Station

WiFi



Biking

Fishing

Hiking

Off-Roading/ATV

Swimming Outdoors

Volleyball






110437 US Highway 395, Coleville, CA, 96107
Click to open the map


Overall Rating: 2.0


sam kazen

1.0
Terrible, Terrible customer service!! Scott one of the owners Jacked $148 of a $217 dollar stay for a deposit. They love to brag about their great (in house) KOA reviews on the KOA sight, What a Joke! take a look at the MANY MANY poor reviews on any of the review sights and you will see the pattern of abuse! As of 9/21/21 YELP has 9 0f 20 on the first 2 pages alone THATS AN F ANYWHERE, at the bottom of the last review on the first page it will say 12 more reviews not recommended, read those your gonna love them!! When they answered my review of Corse they left out ALL the key pieces of my cancelation to make it look like it was within their policies, It was not. Scott is clearly a angry person.

Campground Response

We're sorry to hear that you were frustrated. As it clearly states in our policy that you agreed to when you booked your reservation, cancellations for Holiday Weekends must take place within 7 days of the reservation date or you forfeit your deposit. You canceled within the 7 day cancellation period. This policy is also written on both our website and the confirmation email you received when you booked your stay. We understand your frustration and do wish you safe travels wherever you may go


Violet Sanford

3.0
I could not find one "bad" spot. We had a very nice wide FHU, pull through space. All spaces are gravel but well maintained and level. Staff was friendly and store was well stocked. We did not have an opportunity to try the restaurant or pool. If we are ever back this way I would stay here again. - Review provided by RV Park Recommendations & Reviews Facebook Group

Campground Response

Thank you for staying with us and taking time to let us know how we are doing.